sayangilah diri kita sebelum orang menyayangi kita

Khamis, 12 November 2009

KEMBALI KE SEKOLAH

Setelah empat hari berada di sekolah baru hari ini berkesempatan mengemaskini blog. Bila hujung tahun begini memanglah sibuk dengan berbagai urusan. Jangan kata guru pemulihan tak sibuk. Masa inilah nak menjalankan ujian pelepasan dan mengemaskini berbagai maklumat murid pemulihan. Tugasan lain juga menanti. Sebagai penyelaras Skim Bantuan Tuisyen, kenalah buat laporan, update data, cari calon tahun hadapan, kewangan dan sebagainya. SKPM pun, masa ni lah nak data juga. Pening kepala dibuatnya.

Sepanjang minggu ini juga saya membuat Gerak Gempur tahun 3 (murid pemulihan). Maklumlah dah selalu sangat tinggalkan mereka. Kena 'bayar' balik hutang tu. Alhamdulillah, sebahagian besar dah boleh baca. Yang tak boleh tu, murid baru. Murid lama tu ada juga 3 orang yang masih kvkv. Seorang lagi abjad dan seorang calon pendidikan khas. Kenalah fikirkan bagaimana nak tolong mereka ni tahun hadapan.

Apa-apapun sepanjang minggu ini berlalu dengan tenang. Esok saya nak ke Tanjung Penggelih. Ikut sekolah suami perkhemahan uit beruniform. Saya nak enjoy!!!!!!!!

p/s - Puas cari makna 'kokak' dalam kamus. Rupanya perkataan tu tak wujud pun!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan