sayangilah diri kita sebelum orang menyayangi kita

Isnin, 19 Oktober 2009

DI DESARU GOLDEN BEACH RESORT

Hari ini saya berada di Desaru Golden Beach Resort. Saya memandu sendirian ke sana. Suami dan anak-anak ke Pontian menghantar anak yang kedua dan ketiga ke sekolah dan seterusnya ke Tangkak mengambil anak di Kolej Matrikulasi yang mula bercuti.
Bagus juga tempat ni. Suasana nyaman dan sunyi dari hiruk-pikuk kenderaan. Masalahnya cuma bilik penginapan kami tu jauh sedikit dari dewan tempat bermesyuarat. Terpaksa naik kereta pulak. Nak jalan kaki , jauh jugak.
Kami jurulatih utama negeri Johor berkumpul di sini untuk menyiapkan bahan-bahan berkaitan dengan Program KO-Akademik Murid Pemulihan Peringkat Kebangsaan yang akan diadakan pada 1 - 5 Nov. akan datang. Masing-masing sibuk menyiapkan tugasan yang diberikan. Saya diamanahkan untuk menguruskan bahagian kebudayaan.
"Cepatlah!....Aku dah penat nunggu ni...tak siap-siap lagi?"

Pakar IT, Cikgu Zaidi dan Cikgu Rosmah sibuk menyiapkan bahan untuk kuiz.

" Ooo..pening, pening........"

Cikgu Normala & Ita Irdayu tetap control ayu walaupun sibuk.

Apa-apapun tahniah untuk semua.

1 ulasan:

  1. Terima kasih Faizah. Dengan adanya blog ini, dapatlah saya mengetahui serba sedikit tentang aktiiti itu....

    BalasPadam