sayangilah diri kita sebelum orang menyayangi kita

Isnin, 26 Oktober 2009

KURSUS PENATARAN P1NCH

Daerah Pasir Gudang masih belum menyelesaikan kursus penataran tu. Hari terakhir ialah pada 30hb. Oktober ini. Tak sabar nak habiskan. Pagi-pagi tadi, semasa di dalam perjalanan ke tempat kursus, Kak Jamilah dari Johor Bahru menelefon. "Tak datang sekolah akak ke? " Saya tanya, "Ada apa?" "Kan ada mesyuarat. " " Lah...mesyuarat apa tu? Saya tak pergi sekolah. Sekolahpun tak de pulak beritahu." "Mesyuarat ko-akademik rasanya, hari ini dengan esok." " Tak gi lah kak. Saya ada kursus ldp ni. Esok saya nak gi sekolah je. Kalau ada apa-apa, call saya ye." " Ok". Begitulah situasinya. Saya jangka saya boleh ke sekolah hari Rabu ni. Tapi, rupa-rupanya ada lagi program. Sabtu ni pulak hari keluarga sekolah saya yang akan diadakan di Pantai Punggai sehinggalah ke hari Ahad. Petang Ahad saya perlu mendaftarkan diri di Desaru Golden Beach Resort untuk Program Ko Akademik selama seminggu. Tak dapat nak bayangkan bagaimana nak melaluinya?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan